سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل بینی ترمیمی

در جواب سوال اینکه عمل بینی ترمیمی چیست باید بگوییم که بینی بیمارانی که قصد عمل ترمیمی بینی را دارند، پس از جراحی اولیه ای که انجام داده اند  از عمل خود ناراضی هستند و دچار ناهماهنگی و عدم توازن شده است. عمل بینی ترمیمی به مراتب پیچیده تر از جراحی اولیه است با این حال با به کارگیری صحیح روش های پیشرفته توسط متخصص جراحی باتجربه، عمل ترمیم بینی نیز می تواند با موفقیت انجام شود. اغلب متخصصین ، در عمل ترمیم بینی ، تخصص و تجربه لازم را دارند و می توانند نگرانی های بیمار را حل کنند. البته همانند عمل جراحی اولیه بینی، انتظارات و اهداف شما از نتیجه عمل ترمیم بینی باید معقول و منطقی باشد که جراح در مورد این اهداف با مراجعه کننده صحبت خواهد کرد. از مشکل ترین عمل های ترمیمی جراحی بینی زمانی است که پوست در هنگام عمل اول و یا بعد از آن آسیب دیده باشد.

عمل بینی ترمیمی

چه زمانی باید جراحی بینی ترمیمی انجام بگیرد؟

در میان جراحان مختلف اختلاف نظرهایی درباره جواب این سوال وجود دارد. عده ای از آن ها بر این باورند که باید حداقل 1سال از انجام عمل بینی اول گذشته باشد و پس از آن برای عمل ترمیمی بینی تصمیم گیری شود. اما عده ای از آن ها نیز بر این باورند که بعضی از نقایص بینی را قبل از یک سال می توان برطرف کرد. در هر صورت جراح بینی شما با معاینه می تواند این تصمیم را بگیرد.

مزایای عمل بینی ترمیمی

مزایای عمل ترمیمی بینی مشابه مزایای جراحی بینی اولیه می باشد با این تفاوت که هدف اصلی از جراحی ترمیمی بینی کمک به مردان و زنان برای دست یافتن به احساس بهتر نسبت به ظاهر جدید خود و زودتر رسیدن به ظاهر بهتر می باشد. به طور معمول، هنگامی که نتایج جراحی قبلی رضایت بخش نباشد، عمل ترمیم بینی مورد نیاز است. در بیمارانی که عمل زیبایی بینی آنها با شکست مواجه شده و از آن رنج می برند، عمل ترمیم بینی می تواند فواید بسیاری برای آنها به همراه داشته باشد. از جمله فواید عمل ترمیمی بینی عبارت اند از:

سلامتی بهتر با انجام عمل ترمیمی بینی

در برخی موارد، عمل زیبایی ناموفق بینی، می تواند منجر به بروز مشکلات تنفسی شود که باعث ایجاد مشکلات دیگری مانند شرایط خواب نامناسب نیز می شود. شرایط نامناسب خواب می تواند بر تمام جنبه های زندگی بیمار تاثیر منفی بگذارد. با انجام عمل ترمیمی بینی، بیمار می تواند هر گونه ناهنجاری ساختاری ناشی از اولین عمل جراحی بینی را کاهش دهد و به وضعیت تنفسی سالم تر و طبیعی تری باز گردد.

عمل بینی ترمیمی

تنفس راحت

از سر باز کردن (خراب کردن) عمل زیبایی بینی گاهی منجر به انسداد مسیر های هوایی در بینی می شود که منجر ایجاد مشکلات تنفسی و انسداد مسیر تنفس در شخص می گردد. عمل ترمیم بینی اغلب می تواند این مشکلات ساختاری را اصلاح و برطرف کند.

بهبود اعتماد به نفس

وقتی جراحی زیبایی بینی، انتظارات فرد را فراهم نمی کند، عزت نفس بیمار می تواند حتی به سطحی پائین تر از قبل از عمل جراحی برسد و اعتماد به پزشک جراح نیز از بین می رود. با پیدا کردن یک جراح پلاستیک صورت ماهر، بیمار می تواند به انتظاراتی که از عمل اولیه بینی داشته است دست یابد و  اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورد.

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد عمل بینی ترمیمی، مزایا آن و زمان جراحی ترمیمی صحبت کردیم. ما امیدواریم شما در عمل اولیه بینی خود مشکلی نداشته باشد و تیاز به عمل ثانویه نداشته باشید. در پایان به شما پیشنهاد می دهیم  که حتما در انتخاب پزشک برای عمل ثانویه دقت فرمایید تا به نتیجه مطلوب و دلخواهی که در نظر دارید برسید.